Proxectos seleccionados INPUT 2018

Coordinación Gonzalo E. Veloso

Alégranos facer públicos os tres proxectos seleccionados para participar en INPUT 2018. Esta selección realizouse entre 27 proxectos, algúns deles de grande interese e calidade. As directoras dos proxectos seleccionados disporán de dúas xornadas durante as que poderán contar co asesoramento de profesionais de prestixo internacional para facer medrar os seus filmes.

RESERVA, de Gerard Ortín

A destrución ou a fraxilidade da orde natural debidas á actividade humana son algúns dos temas aos que se aproxima Ortín a través de filmes, instalacións sonoras e walk-performances. A súa obra tense visto en centros de arte como a Fundación Joan Miró (Barcelona), Tabakalera (Donostia), Stedelijk Museum Bureau of Amsterdam ou Office for Contemporary Art (Oslo), así como en festivais como o de Gijón ou o D’A Film Festival. En ​Reserva​ explora a drástica redución da poboación de lobos que se ten producido en Álava nas últimas décadas e as implicacións da súa ausencia. O proxecto parte dun material audiovisual que formou parte dunha instalación multicanal exposta na Fundación Miró de Barcelona.

LEJOSCERCA, de María Abenia

María Abenia é realizadora, docente e programadora. Actualmente atópase dando clases de Cinema e Linguaxe Audiovisual para fotógrafos na escola Grisart de Barcelona, realizando un fotolibro do seu proxecto fotográfico Ulises ​e no proceso de escritura da súa primeira longametraxe, ​LejosCerca.

LejosCerca ​ é un proxecto no que Abenia propón ao espectador realizar unha viaxe trascendental, unha absurda, férrea e comprometida pelerinaxe guiada só pola intuición da súa protagonista e pola promesa dunha suposta «Montaña Sagrada».

REUNIÓN, de Ilán Serruya

Ilán Serruya especializouse en montaxe cinematográfica (Instituto de cine de Madrid) e en Belas Artes (Universidad Complutense de Madrid). Actualmente cursa o “Máster LAV: Laboratorio audiovisual de creación y práctica contemporánea”. Interesado na autobiografía, na súa obra recurre ao material de arquivo doméstico.

Reunión é o encontro entre un pai e un fillo. Un momento marcado pola paisaxe, a distancia e o silencio. Este encontro caracterízase pola ausencia de palabras, polos xestos cotidiáns, polas diferentes posturas corporais, pola expresión das súas facianas e polas escasas frases que articulan un intento por retomar o que parece un diálogo imposible.

Lugares de novela: Uruguai
Relatos con voz propia