Canal Seoane. Marcelo Expósito

Neste novo episodio de Canal Seoane, o artista e crítico cultural Marcelo Expósito, director do seminario de lecturas Liñas de fuga desenvolvido na Fundación Luis Seoane en xaneiro de 2021, conversa co historiador e crítico cinematográfico José Manuel Sande e coa directora da Fundación, Silvia Longueira.

Canal Seoane. Pablo García Martínez

Tras unha primeira tempada de catro episodios inspirada na emisión radiofónica Galicia Emigrante, Canal Seoane regresa co obxectivo de divulgar as liñas de traballo da Fundación Luis Seoane cunha nova entrega protagonizada polo investigador Pablo García Martínez, comisario da exposición Modernidades Diverxentes. Seoane, Ver y Estimar.

Lolita Díaz Baliño. A realidade soñada. Documental

Descoñecida para o público, a ilustradora Lolita Díaz Baliño (A Coruña 1905-1963) desenvolveu durante as décadas dos vinte e trinta do pasado século unha destacada traxectoria artística. Realizado con motivo da exposición do mesmo nome inaugurada na Fundación Luis Seoane en marzo de 2021, o fotógrafo Xurxo Lobato dirixe este documental no que diferentes profesionais, familiares e coñecidos ofrecen en primeira persoa a súa visión acerca da artista.

Lolita Díaz Baliño. A realidade soñada. Presentación

Desde o 25 de marzo ata o 19 de setembro de 2021, a Fundación Luis Seoane acollerá a exposición antolóxica Lolita Díaz Baliño. A realidade soñada, un proxecto comisariado pola crítica de arte e xestora cultural Rosario Sarmiento que reivindica a figura da ilustradora e docente Lolita Díaz Baliño (A Coruña, 1905 – 1963).

Escóitasme? Unha exposición do Laboratorio Seoane

Escóitasme? Unha exposición do Laboratorio Seoane convida ao espectador a coñecer unha proposta que permitiu levar a programación didáctica da Fundación Luis Seoane alén dos límites do espazo museístico durante o período de confinamento.

Modernidades Diverxentes. Seoane, Ver y Estimar

Modernidades diverxentes é unha exposición que analiza a relación entre a obra de Luis Seoane e a revista de arte Ver y Estimar dirixida polo crítico Jorge Romero Brest.

Ciclo Creación e territorios

O papel e as aportacións das mulleres no desenvolvemento das cidades son algunhas das cuestións das cuestións que abordou Zaida Muxí, arquitecta e profesora de urbanismo na ETSAB durante a conferencia Mulleres nas cidades dentro do ciclo Creación e Territorios dirixido por Alberto Carton.

Canal Seoane. Episodio 4. Quico Cadaval

Canal Seoane é unha serie en formato podcast dirixida por Alejandro Pan inspirada en Galicia Emigrante, a célebre emisión de radio creada por Luis Seoane en 1954, na que se fusionan dúas propostas diferentes: Galicia é migrante e Testemuñas no tempo.

Canal Seoane. Episodio 3. Porco Bravú

Canal Seoane. Episodio 2. Antón Lezcano

Canal Seoane é unha serie en formato podcast dirixida por Alejandro Pan inspirada en Galicia Emigrante, a célebre emisión de radio creada por Luis Seoane en 1954, na que se fusionan dúas propostas diferentes: Galicia é migrante e Testemuñas no tempo.

Canal Seoane. Episodio 1. Lino Braxe

Canal Seoane é unha serie en formato podcast dirixida por Alejandro Pan inspirada en Galicia Emigrante, a célebre emisión de radio creada por Luis Seoane en 1954, na que se fusionan dúas propostas diferentes: Galicia é migrante y Testemuñas no tempo.

Testemuñas no tempo. Episodio 3/3. Lusofonía

Inspirándose nas emisións radiofónicas realizadas por Luis Seoane no exilio, o proxecto Testemuñas no tempo, dirixido por Alejandro Pan, ten como obxectivo documentar e disponer dun arquivo sonoro dos testemuños de emigrantes galegos durante o periodo de confinamento a consecuencia da pandemia do covid19.

Testemuñas no tempo. Episodio 1/3. O mundo anglosaxón

Testemuñas no tempo. Episodio 0/3

Laboratorio Expedición III. María Sánchez

Terceira e última entrega de Laboratorio Expedición, o espazo de debate da Fundación Luis Seoane en formato audiovisual que, desde mediados do mes de abril, convida a unha serie de investigadores, docentes e axentes culturais a establecer un diálogo ao redor das novas posibilidades, usos e construcións da cultura contemporánea.

Laboratorio Expedición III. Diana Rangel

Laboratorio Expedición II. Claudio Zulian

A segunda entrega de Laboratorio Expedición, o espazo audiovisual de debate da Fundación Luis Seoane ao redor da cultura contemporánea, consta de catro novas intervencións nas que unha vez máis convidouse a unha serie artistas e axentes culturais a establecer un diálogo acerca de cuestións relativas ao tempo, a memoria, a viaxe ou o coñecemento.

Laboratorio Expedición II. BANCO editorial

Laboratorio Expedición II. María Castellanos