Escóitasme? Unha exposición do Laboratorio Seoane

Escóitasme? Unha exposición do Laboratorio Seoane convida ao espectador a coñecer unha proposta que permitiu levar a programación didáctica da Fundación Luis Seoane alén dos límites do espazo museístico durante o período de confinamento.

Modernidades Diverxentes. Seoane, Ver y Estimar

Modernidades diverxentes é unha exposición que analiza a relación entre a obra de Luis Seoane e a revista de arte Ver y Estimar dirixida polo crítico Jorge Romero Brest.

Ciclo Creación e territorios

O papel e as aportacións das mulleres no desenvolvemento das cidades son algunhas das cuestións das cuestións que abordou Zaida Muxí, arquitecta e profesora de urbanismo na ETSAB durante a conferencia Mulleres nas cidades dentro do ciclo Creación e Territorios dirixido por Alberto Carton.

Canal Seoane. Episodio 4. Quico Cadaval

Canal Seoane é unha serie en formato podcast dirixida por Alejandro Pan inspirada en Galicia Emigrante, a célebre emisión de radio creada por Luis Seoane en 1954, na que se fusionan dúas propostas diferentes: Galicia é migrante e Testemuñas no tempo.

Canal Seoane. Episodio 3. Porco Bravú

Canal Seoane. Episodio 2. Antón Lezcano

Canal Seoane é unha serie en formato podcast dirixida por Alejandro Pan inspirada en Galicia Emigrante, a célebre emisión de radio creada por Luis Seoane en 1954, na que se fusionan dúas propostas diferentes: Galicia é migrante e Testemuñas no tempo.

Canal Seoane. Episodio 1. Lino Braxe

Canal Seoane é unha serie en formato podcast dirixida por Alejandro Pan inspirada en Galicia Emigrante, a célebre emisión de radio creada por Luis Seoane en 1954, na que se fusionan dúas propostas diferentes: Galicia é migrante y Testemuñas no tempo.

Testemuñas no tempo. Episodio 3/3. Lusofonía

Inspirándose nas emisións radiofónicas realizadas por Luis Seoane no exilio, o proxecto Testemuñas no tempo, dirixido por Alejandro Pan, ten como obxectivo documentar e disponer dun arquivo sonoro dos testemuños de emigrantes galegos durante o periodo de confinamento a consecuencia da pandemia do covid19.

Testemuñas no tempo. Episodio 1/3. O mundo anglosaxón

Testemuñas no tempo. Episodio 0/3

Laboratorio Expedición III. María Sánchez

Terceira e última entrega de Laboratorio Expedición, o espazo de debate da Fundación Luis Seoane en formato audiovisual que, desde mediados do mes de abril, convida a unha serie de investigadores, docentes e axentes culturais a establecer un diálogo ao redor das novas posibilidades, usos e construcións da cultura contemporánea.

Laboratorio Expedición III. Diana Rangel

Laboratorio Expedición II. Claudio Zulian

A segunda entrega de Laboratorio Expedición, o espazo audiovisual de debate da Fundación Luis Seoane ao redor da cultura contemporánea, consta de catro novas intervencións nas que unha vez máis convidouse a unha serie artistas e axentes culturais a establecer un diálogo acerca de cuestións relativas ao tempo, a memoria, a viaxe ou o coñecemento.

Laboratorio Expedición II. BANCO editorial

Laboratorio Expedición II. María Castellanos

Laboratorio Expedición II. Claudia Caparrós

Laboratorio Expedición II. Carolina Núñez Roca

Laboratorio Expedición I. Patio de Butacas

O tempo, a memoria, a viaxe e o coñecemento protagonizan a primeira edición de Laboratorio Expedición. Conversas na rede da Fundación Luis Seoane, un formato audiovisual dividido en cinco capítulos nos que se establecerá un diálogo cunha serie de docentes, investigadores e colectivos co obxectivo de crear un espazo de debate acerca das novas posibilidades, usos e construcións da cultura contemporánea.

Laboratorio Expedición I. María Bella

Laboratorio Expedición I. Silvia Domènech