O Desengano

O Desengano é un proxecto visual baseado nunha serie de actividades expositivas e editoriais ao redor do traballo que o fotógrafo Julián Barón realizou sobre o desastre do Prestige en decembro de 2002. Comisariado por X. Lois Gutiérrez Faílde, O Desengano forma parte da programación da sexta edición de FFoco Festival de Fotografía da Coruña, que un ano máis se celebrará na Fundación Luis Seoane.

Con motivo da celebración do centenario do nacemento de María Casares (A Coruña, 1922 – Alloue, Francia, 1996), a Fundación Luis Seoane presenta un proxecto audiovisual baseado na correspondencia que durante quince anos mantivo a actriz galega con Albert Camus.

A Roiba

Con motivo da celebración do centenario do nacemento do arquitecto coruñés Ramón Vázquez Molezún, a Semana da Arquitectura levará a cabo unha programación que inclúe a exposición ‘A Roiba. Construír fronte ao mar coas mans’, un proxecto comisariado polos arquitectos Álvaro López González Mallo e Nuria Prieto.

Luis Seoane
Ante a emerxencia
Programación viral de resposta rápida
Nenorquitectura