Paulo Bruscky. Etceterarte

A Fundación Luis Seoane acollerá entre os meses de xuño e novembro a primeira gran retrospectiva dedicada á obra de Paulo Bruscky (Recife, Brasil, 1949) no noso país, un proxecto comisariado por Jorge Blasco e Silvia Longueira que reunirá máis de 200 obras realizadas por el artista brasileiro ao longo de case cinco décadas.

A exposición usted está aquí. 20 años de Recetas Urbanas, unha coprodución da Fundación Luis Seoane e o MUSAC Museo de Arte Contemporáneo de León, comisariada por Recetas Urbanas e Elvira Dyangani Ose, busca ubicar ao usuario no contexto, tempo e espazo dunha experiencia colectiva que ten como punto de partida a propia sede que acolle o proxecto, situando ao individuo dentro da devandita institución, na cidade que a acolle, a provincia, a comunidade autónoma, etc., poñendo á súa disposición unha serie de recursos que lle permitan dar resposta a necesidades e problemáticas concretas en relación coa súa contorna.

Luis Seoane
Cara a cara. IV Obradoiro de Creación Artística