Javier Codesal. El Ogro

El ogro é a instalación creada polo artista Javier Codesal para a Fundación Luis Seoane producida no marco do festival Atlantic Pride. Carlos Copertone é comisario da exposición e editor do libro de artista de igual nome publicado por Caniche Editorial.

Vari Caramés. Lugares

No ano 2018, a editorial Fabulatorio publica Lugares, un fotolibro que reúne o traballo máis recente do fotógrafo Vari Caramés (Ferrol, 1953), no que o artista fai referencia ao mundo dos seus recordos e á estreita liña que separa realidade e memoria. Ese mesmo ano, as imaxes de Lugares amosaríanse ao público por vez primeira na Galería Trinta de Santiago de Compostela -que tamén acollería a presentación da publicación homónima- nunha exposición que agora se traslada á sala principal da Fundación Luis Seoane a través dun conxunto de 30 fotografías en cor que reproducen eses lugares reais e imaxinados a un tempo, escenarios nos que quizais o artista xamais estivo.

Mapa de desexos de Luis Seoane

A complicidade co espectador, o establecemento de novas olladas ao redor da obra de arte e as diferentes maneiras de achegarse ao obxecto artístico son os eixos sobre os que se desenvolve Mapa de desexos de Luis Seoane, un proxecto que nace a comezos de 2019 co que se convidaba a unha serie de persoas relacionadas coa cultura, as artes plásticas, a docencia, o deporte, etc., a escoller unha obra pertencente ao legado da Fundación Luis Seoane e relacionala cunha idea ou co termo que esta lles suxira. O resultado é esta exposición, baseada no criterio de máis de cen participantes que fixeron a súa elección entre preto de setecentas pezas entre óleos, gravados, carteis e debuxos de Luis Seoane, dando lugar a curiosas coincidencias ao escoller dúas persoas distintas a mesma obra e xerar termos diferentes, mesmo opostos ás veces, para definilas.

Luis Seoane
De par en par. Amores entre iguais. Fotografía atopada, 1880-1947