Feita en coprodución entre La Virreina Centre de la Imatge de Barcelona, o Museo Universitario de Arte Contemporáneo (MUAC) de Cidade de México, a Casa de Iberoamérica de Cádiz e a Fundación Luis Seoane da Coruña, esta exposición é a primeira gran retrospectiva realizada até o momento sobre a traxectoria de Marcelo Expósito (Puertollano, 1966).

Marc Vilanova. LIMEN

A obra máis recente do saxofonista e artista multidisciplinar Marc Vilanova chega á Fundación Luis Seoane da man de RESIS Festival de Música Contemporánea de A Coruña. Baixo o título de Limen, Vilanova presenta unha escultura que explora os ultrasons, frecuencias que se atopan por encima do nivel auditivo do ser humano que forman parte da súa experiencia cotiá coa contorna.

Luis Seoane
Grupo de Estudos