Grupo de Estudos Transición ecosocial e desexo

Dirección Nuria Alonso, Fran Quiroga
Participantes ADEGA, Begoña de Bernardo, Alba Cid, Chus Domínguez, Lara Dopazo, Llorian García, Daniel López, Marimo, Miriam Miranda, Luz Pichel, Alexandre Pichel-Vázquez, Belén Sola, Jaime Vindel

Ao longo do 2022 a Fundación Luis Seoane acolleu o Grupo de Estudos Galiza e o Decolonialismo, un programa que tiña como obxectivo abrir un espazo de investigación experimental. Nesta nova edición, os obxectos de estudo serán a transición ecosocial e o desexo. Ademais, súmase a Fundación Entretantos como coorganizadora.

Agora, o reto do Grupo de Estudos é desentrañar aqueles desexos que activan as pancas que nos permiten avanzar cara a mundos máis habitables formulando unha serie de preguntas. Que experiencias ecosociais son relevantes e poden ser replicadas? Que outros xeitos de subxectivación política se están creando para non poñer en xogo o futuro? Cales poden ser as pancas para saltar do desexo individual á mobilización colectiva ou se os desexos colectivos xeran axencia cidadá? En definitiva, preténdese xerar colectivamente novos relatos que vaian alén do desastre.

Dirixido polo investigador e curador Fran Quiroga e por Nuria Alonso, ambientóloga da Fundación Entretantos, o grupo contará coas intervencións das poetas Luz Pichel, Lara Dopazo e Alba Cid, o experto en agroecoloxia e investigador do CSIC Daniel López, ou a profesora da Universidade de León Belén Sola.

Xoves 2 de maio, 19 h. ADEGA e Miriam Miranda. O territorio en disputa

Belén Rodríguez, da Asociación para a Defensa Ecolóxica de Galiza (ADEGA) e Miriam Miranda, da Organización Fraternal Negra Hondureña (OFRANEH) falarán nesta sesión acerca das realidades e ameazas dos territorios onde actúan, así como dos sistemas de organización colectiva xurdidos a partir da necesidade de loitar contra o acaparamento de terras, os seus retos e as oportunidades da cara a crear un modelo de futuro que integre intereses e persoas diversos.

ADEGA é unha asociación ecoloxista democrática, independente e sen ánimo de lucro que traballa en defensa do medio ambiente galego e global.

A Organización Fraternal Negra Hondureña (OFRANEH) é unha organización de base, representativa do pobo garífuna e en permanente loita polos seus dereitos colectivos sociais, económicos, culturais e territoriais e pola súa autonomía. Traballan para erradicar a inxustiza histórica e a perda do patrimonio do seu pobo, e recuperar e fortalecer a súa identidade e cultural.

Máis información sobre o Grupo de Estudos: transicionecosocial.tumblr.com

Actividades actuais