Grupo de Estudos Transición ecosocial e desexo

Dirección Nuria Alonso, Fran Quiroga
Participantes ADEGA, Begoña de Bernardo, Alba Cid, Chus Domínguez, Lara Dopazo, Llorian García, Daniel López, Marimo, Miriam Miranda, Luz Pichel, Alexandre Pichel-Vázquez, Belén Sola, Jaime Vindel

Ao longo do 2022 a Fundación Luis Seoane acolleu o Grupo de Estudos Galiza e o Decolonialismo, un programa que tiña como obxectivo abrir un espazo de investigación experimental. Nesta nova edición, os obxectos de estudo serán a transición ecosocial e o desexo. Ademais, súmase a Fundación Entretantos como coorganizadora.

Agora, o reto do Grupo de Estudos é desentrañar aqueles desexos que activan as pancas que nos permiten avanzar cara a mundos máis habitables formulando unha serie de preguntas. Que experiencias ecosociais son relevantes e poden ser replicadas? Que outros xeitos de subxectivación política se están creando para non poñer en xogo o futuro? Cales poden ser as pancas para saltar do desexo individual á mobilización colectiva ou se os desexos colectivos xeran axencia cidadá? En definitiva, preténdese xerar colectivamente novos relatos que vaian alén do desastre.

Dirixido polo investigador e curador Fran Quiroga e por Nuria Alonso, ambientóloga da Fundación Entretantos, o grupo contará coas intervencións das poetas Luz Pichel, Lara Dopazo e Alba Cid, o experto en agroecoloxia e investigador do CSIC Daniel López, ou a profesora da Universidade de León Belén Sola.

Xoves 4 de abril, 19 h. Llorián García. Por outras ecoloxías desde o afectivo

O etnomusicólogo Llorián García falará nesta conversación do significado do paradoxo da ruptura como elemento unificador, avivador do desexo e estímulo para voltar aos valores vinculados á terra e á posibilidade da comunidade.

Llorián García é investigador en formación da Universidade de Uviéu. Estuda o papel da voz e da escoita no contexto aberto polas sonoridades xeontolóxicas do «fonoceno».

Máis información sobre o Grupo de Estudos: transicionecosocial.tumblr.com

Actividades actuais