Publicación

Andrés Fernández-Albalat arquitecto. Materiales de archivo: obra coruñesa (1959-1999)

2021 177 p., il. col. y n. ; 21 x 24 cm. Texto en español
Textos Miguel Abelleira Doldán, José Ramón Alonso Pereira, Emilio Argiz, Daniel Beiras García-Sabell, Enrique M. Blanco Lorenzo, Juan A. Caridad Graña, Francisco Dinis Díaz Gallego, Nuria Fernández Areán, Martín Fernández Prado, Andrés Fernández-Albalat Pérez, Carlos García Vázquez, Beatriz S. González Jiménez, Alicia Martínez Núñez, Rafael Pier Romero, Antonio S. Río Vázquez, Patricia Sabín Díaz, Pilar Sánchez Cid, Jesús Varela Vilela, Belén Vaz Luis

En outubro de 2020, o Concello da Coruña, en colaboración coa Fundación Luis Seoane, a Universidade da Coruña e o COAG, dedicáballe a Semana da Arquitectura a Andrés Fernández-Albalat (A Coruña, 1924-2019) co obxectivo de reivindicar a súa traxectoria, estreitamente relacionada coa súa cidade natal, e coa introdución dos postulados do movemento moderno en Galicia.

A presente edición, a cargo de Antonio S. Río Vázquez, cumpre cos obxectivos de difusión e análise da obra do arquitecto coruñés a través dun conxunto de textos e dunha selección de imaxes que inclúen fotografías de época, proxectos e mesmo debuxos persoais. Albalat foi ademais unha figura fundamental no desenvolvemento da cultura e da arquitectura galegas a través da súa participación en proxectos como o Laboratorio de Formas de Galicia ou do seu labor docente na ETSAC.