Frida Kahlo. La gran ocultadora

Comisarios Elena Navarro

A exposición Frida Kahlo. La gran ocultadora reúne 53 retratos realizados entree 1909 e 1954 por prestixiosos fotógrafos e personaxes da contorna da artista mexicana. Este legado gráfico, propiedade do coleccionista norteamericano Spencer Throckmorton, amosa a traxectoria vital e a evolución iconográfica dun dos mitos máis recoñecibles do século XX. A colección de retratos de Frida é un verdadeiro catálogo de fotografía do século XX; nela están representados Edward Weston, Imogen Cunningham, Manuel Álvarez Bravo, Martin Munkacsi, Gisèle Freund, Bernard Silberstein, Fritz Henle e Nicolás Muray, entre outros. Os máis achegados souberon captar a Frida na intimidade do seu fogar e desprovista de fachadas, sendo estes os retratos os máis orixinais precisamente pola súa sinxeleza. As imaxes tecen un fío narrativo que abrangue toda a vida da artista mexicana, desde a súa nenez ata o seu leito de morte. Neste percorrido vital, marcado pola súa relación co pintor Diego Rivera, Frida Kahlo crúzase con multitude de artistas, intelectuais e fotógrafos que nutrirían a súa existencia, dotándoa dun carácter cosmopolita latente neste legado gráfico. A exposición poderá visitarse nas salas da Fundación Luis Seoane ata o final do mes de marzo.

Exposicións actuais

Mapa de desexos de Luis Seoane