Sol e cardos Campamento de verán

Sol e cardos, o campamento de verán da Fundación Luis Seoane regresa este ano cunha nova edición dirixida a nenos e nenas de entre 4 e 12 anos que, de luns a venres, en horario de 10 a 14 horas, levarán a cabo unha serie de actividades ao redor da obra plástica e o pensamento de Luis Seoane. Nesta ocasión, o formato dos obradoiros inspiraráse na estrutura de Laboratorio Escóitasme?, a proposta didáctica online da Fundación Luis Seoane enfocada aos máis pequenos e ás súas familias, que se desenvolveu durante o período de alarma a través de dobres sesións teóricas e prácticas.

O custe da matrícula é de 50 euros por semana, cun 10% de desconto para grupos de dous ou máis irmáns, ou no caso de querer inscribirse en dúas ou máis semanas (prazas limitadas). As persoas interesadas poden desgargar o impreso de correspondente no enlace seguinte:

Folla_inscrición.pdf

Normas.pdf