Nenoarquitectura [prazas esgotadas] Segundo trimestre

Coordinación Fermín Blanco

O segundo trimestre de Nenoarquitectura, que se desenvolverá entre os meses de xaneiro e marzo na Fundación Luis Seoane baixo a coordinacion do arquitecto Fermín Blanco, achegará de novo aos máis pequenos os segredos da arquitectura, o deseño e o urbanismo da man do Sistema de Construción Lupo. A través de tres obradoiros divididos por idades – Tropeza (5-7 anos), Empeza (8-11 anos) e Despeza (12-15 anos)-, os participantes desenvolverán actividades nas que descubrirán conceptos como o arco, a bóveda, a cor e a fotografía na arquitectura, as estruturas da natureza, a pedagoxía artística de Arno Stern, a obra do arquitecto Louis Kahn ou os artistas da Escola de Glasgow, entre outros moitos.

Todos os obradoiros terán un límte de dez prazas. O custe da matrícula é de 40 euros, aplicándose un desconto do 10% para grupos de irmáns. As follas de inscrición poden descargarse a través dos enlaces seguintes:

Tropeza_5-7_anos

Empeza_8-11_anos