Titoras INPUT 2019

Coordinación Gonzalo E. Veloso

INPUT é un espazo de titorización de proxectos cinematográficos en desenvolvemento que xorde da colaboración entre a Fundación Luis Seoane e o (S8) Mostra Internacional de Cinema Periférico, mediante o que 3 autoras terán acceso a 3 profesionais de prestixio internacional do ámbito do cinema e da arte, con quen poderán discutir acerca dos seus proxectos, dende o estado de escritura e desenvolvemento até o de distribución.

Ate o 5 de maio estará aberto o prazo de envío de proxectos, que será totalmente gratuíto.
Neste enlace pode consultarse toda a información acerca da convocatoria: www.fundacionluisseoane.gal/gl/actividades/input-2019/

Biografías das titoras

Pamela Biénzobas
Consultora, crítica e xornalista de cinema chileno-francesa. Ademais de dúas décadas escribindo de cinema, colaborando con revistas e libros de distintos países, ten traballado avaliando e asesorando proxectos, así como propoñendo candidatos para fondos e programas internacionais como Abycine Lanza, Torino Film Lab, Rawi (Xordania) ou Bellagio Center (Rockefeller Foundation), entre outros. Tamén traballa con festivais como Róterdam, Xixón ou Berlinale Forum.

María Morata
Comisaria e investigadora. Ten realizado proxectos artísticos e programas audiovisuais para distintos museos, festivais e institucións artísticas (Arsenal-Institut for Film and Videoart Berlin, CCCB, MACBA e Centre Arts Santa Mònica Barcelona, Sterischer Herbst Graz, Impakt Festival Utrecht, Intermediae Matadero e La Casa Encendida, entre outros). Membro do comité de selección Berlinale Shorts do Festival Internacional de Berlín, Dok Leipzig e Kasseler DokFest.

María Palacios
María Palacios Cruz é responsable da especialidade de comisariado na Elias Querejeta Zine Eskola (San Sebastián), directora adxunta de LUX (Londres) e co-fundadora de The Visible Press. Ademais é programadora para Punto de Vista (Pamplona) e o Festival Courtisane en Bélxica. Vén de editar a antoloxía dos escritos de Lis Rhodes titulada Telling Invents Told (2019).

Actividades actuais

Actividade
Dende as marxes. Sobre a necesidade da crítica
Diálogos de arquitectura