Somos o que lemos. Encontros coa literatura contemporánea

Coordinación Javier Pintor

O ciclo Somos o que lemos. Encontros coa literatura contemporánea celebra a súa terceira edición na Fundación Luis Seoane cun programa que contará coa participación entre os meses de febreiro e maio de destacadas figuras do panorama das letras contemporáneas, que presentarán ao público os seus últimos traballos a través dunha serie de encontros dirixidos e coordinados por Javier Pintor, profesor de literatura e formador no Centro de Formación de Recursos do Profesorado da área da Coruña, ademais de coordinador e docente en diversos obradoiros de literatura e ciclos de conferencias sobre escritores contemporáneos. A nova etapa de Somos o que lemos dará comezo o 28 de febreiro coa intervención de Adolfo García Ortega (Valladolid, 1958), quen fará da súa última novela, Una tumba en el aire (Galaxia Gutenberg, 2019) no salón de actos da Fundación Luis Seoane.

Calendario (pinchar para descargar ficha):

28 de febreiro. Adolfo García Ortega

21 de marzo. Ernesto Pérez Zúñiga

Actividades actuais

O escritor escribe. Obradoiro de escritura
Actividade
O corazón é unha novela. Obradoiro de literatura
Cara a cara V. Obradoiro de creación plástica
Somos o que lemos. Encontros coa literatura contemporánea
Actividade
Pensamentos urxentes: mirar, pensar, escribir