Somos o que lemos Ciclo de literatura contemporánea

Coordinación Javier Pintor

A partir do mes de setembro, a Fundación Luis Seoane acollerá unha nova edición do ciclo Somos o que lemos que, unha vez máis, achegará ao público os traballos máis recentes de destacadas figuras do panorama das letras contemporaneas a través dunha serie de encontros coordinados por Javier Pintor, profesor de literatura e formador no Centro de Formación de Recursos do Profesorado da área da Coruña, ademais de coordinador e docente en diversos obradoiros de literatura e ciclos de conferencias sobre escritores contemporáneos.

Tras as intervencións de Marta Sanz, Xesús Fraga, Miqui Otero, Jesús Carrasco, Xavier Seoane, Víctor del Árbol e Elisa Victoria, a escritora Arantza Portabales (San Sebastián, 1973) presentará o vindeiro 13 de maio a súa última novela, A vida secreta de Úrsula Bas (Galaxia, 2021), acompañada polo coordinador do ciclo, Javier Pintor e por Carlos Lema, escritor e director de edicións na editorial Galaxia.

Descargar ficha:

24_09_Marta_Sanz