Pensamentos urxentes: mirar, pensar, escribir

Coordinación Luis Paz, Javier Pintor

Concibido como un espazo de reflexión e intercambio de ideas ao redor da paisaxes social dos nosos días, Pensamentos urxentes: mirar, pensar, escribir pretende analizar o carácter inmediato da información no mundo actual, que arrebata a posibilidade de afondar acerca de cuestións fundamentais para o conxunto da cidadanía. O presente ciclo abordará aspectos do pensamento contemporáneo a través das obras de autores actuais coa fin de identificar e debater cuestións que están definindo os procesos de construcción derivados das sociedades posmodernas.

Tras as intervencións de Marta Sanz (Madrid, 1967), Luisgé Martín (Madrid, 1962) e Daniel Cassany (Vic, 1961), o economista Carlos Sebastián (Madrid, 1944) falará o vindeiro mércores 13 de marzo, ás 20:00 horas,  do seu último libro, Para que España avance (Galaxia Gutenberg, 2019) en el salón de actos de la Fundación Luis Seoane. La entrada es libre hasta completar aforo.

Sobre el libro

“Os evidentes logros da economía española durante os últimos corenta anos teñen limitacións. A mala calidade do Estado e o deficente funcionamento dos mercados incentivan decisións ineficentes e contribúen a unha baixa calidade na xestión de boa parte das empresas. Para que España avance repasa a situación de distintas institucións políticas, incluídas a Administración pública e como se realiza a produción normativa, todas elas contaminadas por grandes doses de politización partidista e de parcialidade, e o funcionamento das institucións económicas: os mercados de produtos, de crédito e de traballo. Estúdiase tamén a desigualdade da renda caracterizada por situacións persistentes de risco de exclusión social. Carlos Sebastián propón liñas de reforma factibles para os diferentes ámbitos que mellorarían o seu funcionamento e valora a probabilidade de que estas, ou outras semellantes, se leven a cabo.” (fuente: Editorial Galaxia Gutenberg).

Actividades actuais

O escritor escribe. Obradoiro de escritura
Actividade
O corazón é unha novela. Obradoiro de literatura