Pensamentos urxentes: mirar, pensar, escribir

Coordinación Luis Paz, Javier Pintor

Concibido como un espazo de reflexión e intercambio de ideas ao redor da paisaxes social dos nosos días, Pensamentos urxentes: mirar, pensar, escribir pretende analizar o carácter inmediato da información no mundo actual, que arrebata a posibilidade de afondar acerca de cuestións fundamentais para o conxunto da cidadanía. O presente ciclo abordará aspectos do pensamento contemporáneo a través das obras de autores actuais coa fin de identificar e debater cuestións que están definindo os procesos de construcción derivados das sociedades posmodernas.

Tras as intervencións de Marta Sanz (Madrid, 1967), Luisgé Martín (Madrid, 1962), Daniel Cassany (Vic, 1961) e Carlos Sebastián (Madrid, 1944), o escritor Rodrigo Muñoz Avia (Madrid, 1962) falará o vindeiro xoves 4 de abril, ás 20:00 horas, do seu libro La casa de los pintores (Alfaguara, 2019) en el salón de actos de la Fundación Luis Seoane. La entrada es libre hasta completar aforo.

Sobre el libro

La casa de los pintores é o retrato persoal e emocionante de dous artistas contemporáneos de primeira orde: os pintores Lucio Muñoz e Amalia Avia. Como nun xogo infintivo de espellos graduados, o autor narra a vida de cada un deles e a que levaron en común, en familia, nunha casa na que a pintura o ocupaba case todo. A súa mirada atenta pasa do cegamento infantil ante o proceso de creación dos seus pais, narrado desde a súa mesma orixe, ao recoñecemento das feridas que o tempo inevitablemente foi deixando neles”. (fonte: Alfaguara).

Dende as marxes. Sobre a necesidade da crítica
Diálogos de arquitectura
Lugares de novela. Noruega