Laboratorio Reinicio

Laboratorio Reinicio é unha actividade da Fundación Luis Seoane inspirada na práctica da reconstrución da identidade a través de ferramentas como o arquivo comunitario construído a partir dos arquivos persoais, o coñecemento histórico e a xestión non oficial das memorias.

A praxe de Luis Seoane a través das súas iniciativas en aras da renovación da cultura galega do século XX son a guía principal para este proxecto en proceso aberto vinculado, especialmente, aos colectivos migrantes.

O Laboratorio nace cunha vocación de traballo en comunidade e coa intención de construír unha publicación que recolla as conversacións, experiencias, producións e reflexións daqueles que buscan formar parte dunha nova sociedade e dos que os acollen.

A partir do 27 de maio, todos os luns, mércores e xoves de 11:30 a 12:30 horas.

Conducido por:
Jorge Blasco. Escritor e comisario de arte especializado na praxe arquivística.
Silvia Longueira. Historiadora vinculada ao eido da integración de minorías.
Diana Rangel. Psicóloga e artista plástica que traballa sobre a relación entre a imaxe fotográfica e os procesos de construción subxectivos.
Antón Lezcano. Deseñador gráfico e xestor cultural.

Laboratorio Reinicio é unha actividade gratuíta. Para participar, é preciso encher a folla de inscrición descargable a través do enlace seguinte, e remitila ao enderezo de correo info@fundacionluisseoane.gal:

LaboratorioReinicio

Actividades actuais