Ciclo Pensamentos urxentes

Coordinación Javier Pintor

Entre os meses de outubro e decembro, a Fundación Luis Seoane acollerá unha nova edición do ciclo Pensamientos urxentes coordinado por Javier Pintor, un espazo de reflexión e intercambio de ideas ao redor da paisaxe social dos nosos días que pretende analizar o carácter inmediato da información no mundo actual, que arrebata a posibilidade de afondar acerca de cuestións fundamentais para o conxunto da cidadanía. A través das obras de autores actuais, abordaranse diferentes aspectos do pensamento contemporáneo coa fin de identificar e debater cuestións que están definindo os procesos de construción derivados das sociedades posmodernas.

A segunda edición do ciclo dará comezo o mércores 9 de outubro coa intervención do escritor Xavier Güell (Barcelona, 1956), quen falará do seu libro Yo, Gaudí (Galaxia Gutenberg, 2019) acompañado polo periodista Luis Paz e o arquitecto Luciano Alfaya. A entrada é libre ata completar capacidade.

Sobre o libro
O mundo enteiro sabe que Gaudí foi un dos arquitectos máis xeniais da historia. Pero ao redor da súa vida e da súa persoa continúan formulados moitos enigmas. Cal foi o seu sentimento relixioso? Estaba a favor dunha España federal? Por qué deixou a continuación da Sagrada Familia aos seus discípulos menos aventaxados? Quen foi en realidade Gaudí?

Poucos poderían responder mellor a estas preguntas que Xavier Güell, descendente de Eusebio Güell, o home que apoiou e financiou a Gaudí na maioría dos seus proxectos máis importantes. Xavier Güell, para o que Gaudí sempre foi alguén da familia, faino falar en primeira persoa para contarnos a súa vida, desde a súa infancia en Reus ata o día da súa morte, e as fondas razón da súa obra. Gaudí contanos así as intencións e os retos cos que abordou cada novo proxecto, os problemas de todo tipo que tivo que sortear e a súa valoración do resultado final (fonte: Galaxia Gutenberg)

Actividades actuais

De aquí á eternidade: os libros inmortais
Actividade